Boek samen met je hond(en) je droomvakantie!

Staat je vraag hier niet tussen? Stuur ons een email, bel ons op, stuur een what’s app of stel je vraag via onze Facebook pagina van Maanen vakantiehuizen.

Aanbiedingen & Last minutes

Hoe blijf ik op de hoogte van alle leuke acties en aanbiedingen?

Meld je dan aan voor onze nieuwsblaf. Onze nieuwsblaf wordt een paar keer per jaar gestuurd en staat vol met het laatste nieuws, aanbiedingen en leuke acties. Like onze Facebook pagina en je ziet veel leuke acties voorbij komen.

Ik heb al geboekt en er wordt op een later tijdstip (een hogere) korting aangegeven, kan ik ook nog gebruikmaken van deze korting?

Nee, de meest voordelige prijs wordt op het moment van boeken aangeboden. Indien een chalet later voor een lager bedrag wordt aangeboden, geldt de lagere prijs niet voor reeds gemaakte boekingen.

Algemeen

Kan ik een chalet kopen?

Ja, het is mogelijk een chalet bij ons te kopen. Het is een goede investering en zo heb je tegelijkertijd altijd een mooi chalet om samen met je hond(en) naar toe te kunnen. Voor informatie hierover kun je ons een email sturen. info@vanmaanenvakantiehuizen.nl

Van wanneer tot wanneer loopt een week-, weekend- en midweekverblijf?

Week: vrijdag 16.00 uur t/m vrijdag 10.00 uur of maandag 16.00 uur t/m maandag 10.00 uur.
Weekend: vrijdag 16.00 uur t/m maandag 10.00 uur. 
Midweek: maandag 16.00 uur t/m vrijdag 10.00 uur.

Indien er andere vanwege feestdagen vertrekdagen gelden, kun je dit lezen op onze website en op de reserveringsbevestiging die via de email is verstuurd.

Waarom wordt er een waarborgsom in rekening gebracht?

Na je vertrek zal de huishoudelijke dienst het chalet controleren op reinheid, eventuele inventarisgebreken en aangebrachte schade. In verband met deze eindcontrole zijn wij genoodzaakt om een waarborg per chalet per periode in rekening te brengen (100 euro). Dit bedrag wordt binnen 14 dagen na vertrek weer naar je rekening teruggeboekt, mits het vakantieverblijf achtergelaten wordt volgens onze voorschriften en indien uw IBAN-nummer bekend is. Als er extra (schoonmaak)werkzaamheden door de huishoudelijke dienst moeten worden uitgevoerd wegens overmatige bevuiling, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Mochten we constateren dat er schade is ontstaan, dan krijg je hierover schriftelijk bericht voor de afwikkeling hiervan.

Waar vind ik de parkplattegrond?

De parkplattegrond vind je op onze website onder faciliteiten en in de bevestiging via de email die aan je wordt gestuurd.

Zijn er winkels/restaurants op het park?

Nee, op dit park zijn uitsluitend chalets. Bij het buurbedrijf naast ons, op loopafstand is een snackbar, Beach club en restaurant en café maar deze zijn voornamelijk open in het hoogseizoen. Alle supermarkten zijn met de auto heel dichtbij. In Sleen zit de AH en een lekkere bakker (5 minuten rijden). In Nieuw Amsterdam zit ook een AH maar ook nog andere supermarkten en in Emmen vind je echt alles. (10 minuutjes rijden met de auto).

Is er ook iets voor kinderen te doen?

Ja, in de zomer kunnen kinderen zwemmen in het meer. Er is een grote waterglijbaan.

Kinderen kunnen bij ons buurbedrijf gebruik maken van een outdoor speeltuin en tegen betaling gebruik maken van een indoor speeltuin, animatieteam in de zomer en kunnen meedoen met kinder paintball en andere leuke activiteiten. Er is ook een waterskibaan voor jong en oud.

Mag je vissen in het water?

Ja, je kunt vissen met een vergunning die je koopt bij de buren. Er is hier een soort eiland gecreëerd speciaal voor vissers. Er zitten hier veel grote karpers en deze stekken zijn erg populair. Let dus wel op, je hebt die vergunning nodig.

Tot hoe laat kan ik mijn sleutel van het chalet ophalen?

Het chalet staat vanaf 16.00 uur tot je beschikking. Mocht je wat eerder hier zijn, vraag ons dan even of het chalet misschien al schoon en klaar is, soms kun je er dan iets eerder in. Is het nog niet klaar, dan kun je alvast je hond(en) uitlaten in het bos naast het park en om 16 uur de sleutel bij ons ophalen. Tot 17 uur kun je de sleutel bij onze receptie ophalen, daarna is de receptie gesloten.

Kom je later bij ons aan? Geef het ons dan vroegtijdig door. Wij geven je dan een code voor het sleutelkastje dat bij de voordeur van je chalet hangt. Zo hoef je dus niet meer langs de receptie en kun je aankomen op de tijd die voor jou zelf het prettigste is. 

Denk er wel om dat wij goed op de hoogte zijn van het aantal linnenpakketten dat er moet komen. Immers wanneer je met z'n 2en komt, gaan wij er standaard vanuit dat uitsluitend linnengoed nodig is voor het 2 persoons bed. Geef dus aan wanneer dit niet het geval is. Wij leggen het beddengoed dan in je chalet. LET OP: na 17 uur, en in het weekend, is de receptie gesloten, geef het ons dus wel tijdig door.  

Op welke manier kan ik betalen?

Je kan op verschillende manieren de betaling voldoen, namelijk Visa, Mastercard, Sofort, iDeal en Mistercash bancontact.

Bevestigingen en betalingen

Hoe moet ik de betaling doen bij een last minute boeking?

Via onze website kun je veilig en gemakkelijk betalen met de volgende betalingsmiddelen:

  • Visa
  • Mastercard
  • Sofort
  • iDEAL
  • Paypal

Ik heb geen bevestiging van mijn boeking ontvangen, wat nu?

Je ontvangt een bevestiging van je boeking op het e-mailadres dat je bij reservering heeft opgegeven. Indien je de bevestiging niet hebt ontvangen, controleer dan of deze in je ongewenste e-mail terecht gekomen is. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op via info@vanmaanenvakantiehuizen.nl .

Ik heb per ongeluk een betaling dubbel overgemaakt, wat nu?

Mocht dit het geval zijn, neem dan contact met ons op via 0031619043887. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@vanmaanenvakantiehuizen.nl

Is mijn betaling binnen en krijg ik hier een bevestiging van?

Zodra je bij ons reserveert en aan het eind je betaling voldoet (aanbetaling of restant), dan krijg je automatisch een email van ons. Bij het reserveren ontvang je de email met de gegevens van je gereserveerde vakantie en onderaan de email zie je ook welk bedrag je al hebt betaald en wat er nog eventueel open staat. Zodra je het restant aan ons betaalt (je krijgt hiervoor van ons een email met een betaallink voor het resterende bedrag)  dan ontvang je ook een email dat ook dat gedeelte bij ons binnen is.

Moet ik een aanbetaling doen?

Ja, nadat je de reservering gedaan hebt, vragen wij om een aanbetaling. Dit bedrag bedraagt 150 euro. Uiterlijk 8 weken voor je vakantie hoeft pas het resterende bedrag betaald te worden. Boek je binnen 8 weken voor vertrek, dan voldoe je de reissom in een keer.

Indien je eerst hebt aanbetaald, dan ontvang je automatisch van ons 9 weken voor je vakantie een email met een betaallink om het laatste gedeelte van je vakantie aan ons te voldoen.

Naar welk rekeningnummer moet ik de betaling overmaken en moet ik er nog iets bij vermelden?

Normaliter reserveer je via onze website je chalet en je betaalt dan ook via onze website. Voor het resterende bedrag ontvang je 8 weken voor je vakantie een email met een betaallink van ons.

 

Maar stel om welke reden dan ook wens je al eerder het resterende bedrag naar ons over te maken, dan kan dat op deze manier:

Van Maanen vakantiehuizen

IBAN-nummer: NL18ABNA0467106258
BIC code: ABNANL2A

Vergeet niet het betalingskenmerk te vermelden, namelijk de naam van het gereserveerde chalet plus de aankomstdatum. Als je deze bij je betaling vermeldt, dan word je betaling automatisch met je reservering verwerkt.

Wanneer krijg ik mijn waarborgsom terug?

Bij elke reservering van een chalet dien je een waarborgsom te betalen. De waarborgsom of het restant daarvan wordt uiterlijk 14 dagen ná het vertrek teruggestort, mits je rekeningnummer bij ons bekend is en het chalet achtergelaten wordt conform onze (schoonmaak)voorschriften en er geen (schade)bedragen ter verrekening meer openstaan. Meer informatie over o.a. de waarborgsom vind je in de algemene voorwaarden.

Wanneer moet ik uiterlijk mijn reservering betalen?

Direct bij het reserveren vragen wij om een aanbetaling van 150 euro. Het restbedrag dien je 8 weken voor aankomst te hebben voldaan. Indien je een reservering doet binnen 8 weken voor aankomst, dan dien je per omgaande het gehele factuurbedrag te voldoen. Boek je binnen 3 dagen voor aanvang van de vakantie, neem dan voor de zekerheid een bewijs van betaling mee.

Waar vind ik een overzicht van wat ik nog moet betalen?

Direct na het betalen van de aanbetaling ontvang je via de email een betaalbevestiging met daarin een overzicht van de kosten en het bedrag dat nog voldaan moet worden.

Wat gebeurt er als ik niet tijdig betaal?

Bij een niet tijdige betaling zullen wij uw reservering conform onze algemene voorwaarden annuleren. Je dient zelf de betaaltermijn voor het betalen van het restant in de gaten te houden (noteer de datum waarop het restant betaald moet worden om teleurstellingen te voorkomen)

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt veilig en gemakkelijk betalen met de volgende betalingsmiddelen:

  • Visa
  • Mastercard
  • Sofort
  • iDEAL
  • Paypal

Nieuwsbrief

Hoe kan het dat ik de nieuwsbrief niet ontvang, terwijl ik me toch heb aangemeld?

Als je de nieuwsbrief niet ontvangt terwijl je je toch hebt aangemeld ligt dit waarschijnlijk aan een fout in je e-mailadres. Meld je daarom opnieuw aan via onze website. Als dit niet het geval is, kan het ook aan je spamfilter liggen. Deze houdt soms ook gewenste e-mail tegen. Controleer je e-mail instellingen.

Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrief door je e-mailadres achter te laten op de homepagina (link)

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Wil je niet meer op de hoogte gehouden worden van onze aanbiedingen en last minutes? Klik dan onderaan de nieuwsbrief op de link ‘afmelden’. Daarna ben je meteen uitgeschreven, mocht je nog willen delen waarom, dan kan dat op de bevestigingspagina.

Hoe vaak wordt de nieuwsblaf verstuurd?

De nieuwsblaf wordt meestal maandelijks verstuurd. Maar indien er bepaalde acties/workshops/nieuwtjes zijn kan dit soms vaker zijn. Wanneer je je net ingeschreven hebt voor de Nieuwsblaf, dan ontvang je de eerste periode wat vaker wat van ons om ons wat beter te leren kennen.

 

Ik heb de nieuwsbrief ontvangen, maar ik kan de aanbiedingen niet meer boeken. Hoe kan dit?

Voor onze aanbiedingen geldt een beperkte beschikbaarheid. Het is mogelijk dat je gewenste chalet inmiddels tegen de aanbiedingsprijs volgeboekt is.

Ik heb een oude nieuwsbrief ontdekt waar interessante aanbiedingen in stonden. Kan ik die nog boeken?

De aanbiedingen uit onze nieuwsbrieven zijn van tijdelijke aard. Wij kunnen je daarom niet garanderen dat je gewenste accommodatie nog tegen dezelfde prijs te boeken is. Dit is afhankelijk van de looptijd van de actie en de beschikbaarheid van de accommodatie.

Mijn gehuurde chalet

Hoe laat mag ik mijn chalet in?

Het chalet staat vanaf 16.00 uur tot je beschikking. Mocht je wat eerder hier zijn, vraag ons dan even of het chalet misschien al schoon en klaar is, soms kun je er dan iets eerder in. Is het nog niet klaar, dan kun je alvast je hond(en) uitlaten in het bos naast het park en om 16 uur de sleutel bij ons ophalen. Tot 17 uur kun je de sleutel bij onze receptie ophalen, daarna is de receptie gesloten.

Kom je later bij ons aan? Geef het ons dan vroegtijdig door. Wij geven je dan een code voor het sleutelkastje dat bij de voordeur van je chalet hangt. Zo hoef je dus niet meer langs de receptie en kun je aankomen op de tijd die voor jou zelf het prettigste is. 

Denk er wel om dat wij goed op de hoogte zijn van het aantal linnenpakketten dat er moet komen. Immers wanneer je met z'n 2en komt, gaan wij er standaard vanuit dat uitsluitend linnengoed nodig is voor het 2 persoons bed. Geef dus aan wanneer dit niet het geval is. Wij leggen het beddengoed dan in je chalet. LET OP: na 17 uur, en in het weekend, is de receptie gesloten, geef het ons dus wel tijdig door.  

Hoe laat moet ik mijn chalet verlaten?

Voor alle chalets geldt dat de vertrektijd uiterlijk om 10.00 uur is. Eerder vertrekken kan uiteraard altijd, maar geef ons dan wel even een seintje zodat wij de sleutel weer in ontvangst kunnen nemen.

Is er wifi aanwezig in mijn chalet?

Ja, in elk chalet is wifi aanwezig. Je selecteert in je chalet het netwerk van je eigen chalet (naam van het chalet) en het wachtwoord is: vakantiepret

Wat is er aanwezig in mijn chalet?

Alle chalets beschikken standaard over een volledige inrichting voor het genoemde aantal personen. Wanneer je een chalet gekozen hebt, vind je een overzicht met de inventaris bij het chalet op de website staan.

Wat is het max aantal personen?

Het maximaal aantal personen staat per chalet aangegeven. Het is niet toegestaan meer personen mee te nemen dan waarvoor de accommodatie geschikt is, dit i.v.m. comfort en veiligheid.

Ik ben nog nooit bij jullie geweest, kan ik ergens een filmpje van het park zien?

Ja, op onze website staan verschillende filmpjes over ons bedrijf. Verschillende programma’s van RTL4 zijn bij ons geweest om te filmen voor televisie. Klik hier op om de filmpjes te bekijken. vanmaanenvakantiehuizen.nl/video

Wijzigen/Annuleren

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Het beste kun je ons een email sturen met de wensen via info@vanmaanenvakantiehuizen.nl.
Aan een wijziging van het aantal personen (binnen het maximum van het chalet) zijn geen kosten verbonden.

Wil je de aankomstdatum wijzigen, dan rekenen we 25,- administratiekosten, dat doen we uitsluitend wanneer er voldoende beschikbaarheid is en de wijziging minimaal 4 maanden van te voren bij ons is ingediend. Wijzigen naar een periode met een lager tarief is in principe niet mogelijk, tenzij het hoge tarief blijft gelden.

LET OP: Wanneer je een chalet geboekt hebt is het niet meer mogelijk om van chalet te wisselen indien er minder dan 4 maanden tussen het verzoek van wijziging zit en de geboekte vakantie en het volledige bedrag aan ons is betaald.
Het staat Van Maanen Vakantiehuizen vrij om te bepalen of en in hoeverre wijzigingen zullen worden geaccepteerd.

Het wijzigen van de aankomstdatum of het wijzigen van het gehuurde chalet brengen sowieso administratiekosten met zich mee. Het wijzigen van een chalet is uitsluitend mogelijk indien er meer dan 4 maanden tussen het verzoek van wijziging zit en de geboekte vakantie en het restantbedrag nog niet is betaald aan ons. Bij een wijziging naar een goedkoper chalet blijft altijd de huurprijs van het duurdere chalet staan. Het wijzigen van chalet bedraagt 25,-. Het wijzigen van de boeking (behalve wisseling van een chalet) bedraagt 25 euro.

 

De achterliggende reden hiervan is: Wij verhuren chalets van onszelf maar ook van diverse verschillende eigenaren. Wanneer je zou willen wisselen van chalet binnen een periode van 4 maanden voor je vakantie, dan gaat dit ten koste van een chalet eigenaar die zijn of haar chalet dan ineens weer onverhuurd heeft en ontvangt hiervoor geen annuleringskosten aangezien de vakantie wel door zou gaan maar niet meer in zijn of haar chalet. Dit is een onwenselijke situatie waardoor uitsluitend eventueel gewisseld kan worden bij geplande vakanties die langer dan 4 maanden van tevoren worden gewijzigd en het volledige bedrag nog niet aan ons is uitbetaald.

Hoe kan ik mijn vakantie annuleren?

Een annulering kun je via de email doorgeven: info@vanmaanenvakantiehuizen.nl en moet tevens telefonisch worden doorgegeven (0031619043887) zodat we zeker weten dat de annulering ons heeft bereikt. De kosten van de annulering staan in onze algemene voorwaarden. vanmaanenvakantiehuizen.nl/nl/algemene-voorwaarden

Ik heb al een boeking gemaakt maar ik wil nog iets bij boeken. Hoe doe ik dit?

Stuur ons een email met je verzoek en wij zullen het verwerken in de reeds bestaande reservering. Voor de eventuele extra kosten ontvang je van ons een email met het bedrag.

Krijg ik een bevestiging van mijn annulering?

Ja, je ontvangt via de email een bevestiging van de annulering met daarbij de kosten van de annulering.

Wat kost een annulering mij?

De kosten voor een annulering zijn afhankelijk van een aantal zaken. Zie hiervoor de algemene voorwaarden.

Worden er kosten voor mijn wijziging in rekening gebracht?

Voor sommige wijzigingen worden kosten in rekening gebracht. De hoogte van de wijzigingskosten bedragen  25,-.Deze wijzigingskosten worden niet in rekening gebracht in geval van een bijboeking/uitbreiding van de reservering.

Reserveren

Ik heb een online boeking gemaakt. Is deze nu ook definitief?

Ja, deze is gelijk definitief. U krijgt hierna per e-mail de bevestiging.

Kan ik ook een optie nemen?

Ja dat kan, maar daarvoor kun je het beste even contact met ons opnemen via email info@vanmaanenvakantiehuizen.nl

Een optie kan, maar uiterlijk 5 maanden voor de geplande vakantie willen we weten of het door gaat of niet.

Online boeken, hoe werkt dat?

Wanneer je je vakantie bij ons wilt reserveren op de website doorloop je in een aantal stappen het boekingsproces. Wanneer je alle stappen doorlopen hebt is je boeking definitief en word je gevraagd de aanbetaling te voldoen, deze bedraagt 150 euro. (in geval de reservering binnen 8 weken voor je vakantie is, dient het gehele bedrag in een keer betaald te worden). Na betaling ontvang je via de email een betaalbevestiging en het kostenoverzicht, de plattegrond van het park en verdere informatie over je vakantie bij ons. Wij willen je erop wijzen dat boekingen die je via het internet maakt definitief zijn. De zogenoemde "afkoelingsperiode", die in de wet "kopen op afstand" wordt genoemd, is niet van toepassing op vakanties die je via onze site boekt.

Tot wanneer kan ik uiterlijk een accommodatie boeken?

Je kunt te allen tijde een chalet boeken. Er zit geen deadline aan mits het desbetreffende chalet nog beschikbaar is in de gekozen periode. Mocht je heel kort van tevoren boeken, neem dan voor de zekerheid een betaalbewijs mee en de reserveringsbevestiging.

Ik heb een periode in gedachten om op vakantie te gaan maar in die periode zie ik geen chalets staan. Wat gaat er fout?

De tendens is dat mensen steeds vroeger hun vakantie boeken. Als je een periode selecteert en er komt geen chalet, dan is er geen chalet meer beschikbaar. Het kan ook zijn dat je teveel opties hebt aangeklikt en als je iets minder opties selecteert dat er dan nog wel beschikbare chalets zijn. Kom je er niet goed uit? Bel ons dan even op, dan kijken we er samen naar. info@vanmaanenvakantiehuizen.nl of 06-19043887 

Wat zijn de verplichte bijkomende kosten bovenop de huurprijs?

Bij de huurprijs van je chalet is de toeristenbelasting, het verblijf van je honden en internet inbegrepen.
Bijkomende kosten zijn: administratiekosten (22,-), verplichte eindschoonmaakkosten (64 euro), bedlinnen (15 euro pp), een energietoeslag (75 euro per week en 55 euro per midweek/weekend) en een waarborgsom (100 euro). Deze kosten zie je ook in het overzicht staan als je gaat boeken. Je kunt daarnaast zelf nog een aantal andere opties bijboeken, bij voorbeeld fietsen (met een hondenkar als je die nodig hebt) of hout voor de vuurkorf.

Kortingen

Wij hebben soms leuke acties en last minutes.

Voor alle kortingsregelingen gelden de volgende spelregels:

  • De korting wordt berekend over de huursom
  • Over bijkomende kosten en eventuele bijgeboekte extra’s wordt geen korting verleend
  • Combinaties van kortingen en korting op arrangementen zijn niet mogelijk
  • Kortingen, acties en aanbiedingen zijn niet van toepassing op reeds gemaakte reserveringen

Honden

Hoeveel honden mag ik meenemen?

In alle chalets zijn 3 honden welkom, ongeacht grootte of ras. In sommige chalets zijn zelfs 4 honden welkom. Deze chalets zijn:

  • Ooievaar
  • IJsvogel
  • Houtduif
  • Tjiftjaf
  • Paradijsvogel
  • Strandleeuwerik
  • Meerkoet

Is elk hondenras welkom?

Ja, elke hond is bij ons welkom!

Zorg er wel voor dat elke hond de volledige inenting heeft gehad (dus minimaal 12 weken oud is) en zindelijk is.
Neem ook een paspoort voor elke hond mee.

Zijn alle tuinen omheind?

Ja elk chalet heeft een omheinde tuin. De meeste omheiningen zijn ongeveer 1 meter hoog, maar voor de wat sportievere honden die van een uitdaging houden hebben we een aantal chalets met een omheining van 180 hoog.

Welke chalets hebben een omheining van 180 hoog?

  • Ooievaar
  • Houtduif
  • IJsvogel
  • Paradijsvogel
  • Graspieper
  • Tjiftjaf
  • Pimpelmees
  • Merel
  • Rietzanger
  • Brilduiker
  • Ekster
  • Fregatvogel
  • Regenwulp
  • Bladkoning
  • Kerkuil
  • Notenkraker
  • Boomklever
  • Boomkruiper
  • Tuinfluiter
  • Parelduiker 

Mogen honden los op het park lopen?

Nee op het park geldt een aanlijnplicht. In de tuin kan je hond natuurlijk lekker los en in het bos naast het park ook. In de buurt zijn veel mooie losloopgebieden waar je prachtige wandelingen kunt maken.

Mag mijn hond op bed slapen?

Nee, hoe lief wij honden zelf ook vinden, het is niet hygiënisch. Bij constatering dat honden toch op bed geslapen hebben, zullen we nieuwe moltons aanschaffen en de reinigingskosten verrekenen met de betaalde borg.

Mag mijn hond op de bank liggen?

Ja, je hond mag gewoon op de bank liggen maar alleen wel op voorwaarde dat je zelf een kleed hiervoor meeneemt zodat de bank niet vies wordt.

Kan ik nog extra artikelen voor mijn honden bestellen?

We verkopen KVV Kivo vlees, dat kan bij ons besteld worden via de website of ter plekke. Ook kun je een bench huren voor een week/midweek/weekend of een fiets met een hondenfietskar zodat je hond mee kan met een fietstocht. We verkopen ook hondenspeelgoed en organiseren regelmatig leuke workshops voor hondenbezitters (bij voorbeeld hondenriemen maken, weekend om met je hond te leren steppen, hondenrassen weekenden etc). Voor al deze extra’s kijk je op de website bij pluspakketten en workshops. Klik hier voor de Pluspakketten en Hondenweekenden/workshops

Gelden er nog bepaalde regels voor de honden op het park?

Jazeker, deze staan op de website vermeld. Elke eigenaar dient ervoor te zorgen dat zijn hond geen overlast veroorzaakt. Dat wil zeggen, uitwerpselen worden op het park opgeruimd en overmatig blaffen moet worden gecorrigeerd. Natuurlijk blaffen honden wel eens en helemaal als ze andere honden horen blaffen. Maar omdat er zoveel honden op dit park zijn is het wel prettig dat een eigenaar zijn hond even naar binnen roept als hij blijft blaffen. Als je zelf weggaat is het niet toegestaan je hond alleen in de tuin achter te laten. Bekijk ons parkreglement.

Mag mijn hond zwemmen in het meer bij het park?

Nee, het water is uitsluitend voor mensen bedoeld. Er zijn 2 hondenstranden op minder dan 10 minuten rijden van het park af. De routebeschrijvingen staan op de website onder kopje faciliteiten.

Ligt mijn chalet vlakbij het bos?

Alle chalets liggen op loopafstand van het bos, maar sommige natuurlijk dichterbij dan anderen. Op de plattegrond op de website kun je precies zien hoe ze gesitueerd zijn. Plattegrond

Is het parkvuurwerkvrij?

Nee, het park is niet vuurwerkvrij. Over het algemeen is het wel erg rustig en hoor je de dagen voor de jaarwisseling geen knallen. Tijdens de jaarwisseling wordt er wel vuurwerk afgestoken maar dat duurt nooit erg lang.

Waar zit een dierenwinkel?

De Jumper zit in Emmen. Dat is tevens de sponsor van onze welkomsttasjes en wekelijkse verwenpakketten. Het adres is: Jumper Emmen Noordbargerstraat 11 7811 KE Emmen 0591-555289

Ik heb een dierenarts nodig, waar moet ik naartoe:

Diergeneeskundig Centrum Zuid-Oost Zetelveenweg 6 7841 BP Sleen 0591-361368 of:

Dierenkliniek Makatsi Vaart ZZ 62 7833 AC Nieuw Amsterdam 0591-551595

Boek samen met je hond(en) je droomvakantie!

Onze grootste voordelen

  • Alle chalets hebben een omheinde tuin (de meeste omheiningen zijn zelfs 1.80m hoog)
  • Maximaal 4 honden mogen gratis mee!
  • Bos op loopafstand en diverse bossen in de buurt
  • 2 hondenstranden op minder dan 10 minuten rijden
  • Alle hondenrassen zijn bij ons van harte welkom!

Betaal veilig met:

Volg onze nieuwsblaf!